Informacija pirkėjui
- Kontaktai
- Prekių pristatymas
- Prekių atsiėmimas
- Atsiskaitymo būdai
- Atsiskaitymo dokumentų išrašymas (sąskaitos-faktūros)
- Dovanų kuponas
- Apple verslui
- Tax Free paslauga
- Įrenginio keitimas nauju
- Apple įrangos nuoma
- Grąžinimai ir garantijos
- Garantijos pratęsimas
- Pirkinių draudimas
- Apple serviso centrai
- Prekės remontas
- Klientų konsultacijos
- Gidas - Kaip pirkti?
- Apple įrenginių naudotojo vadovai
- D. U. K. – Dažniausiai užduodami klausimai
- Bendrosios el. prekybos taisyklės
- Privatumo politika
- Neteisminis ginčo sprendimas
- Informacija apie atliekų tvarkymą
Prekių pristatymas
- Prekių pristatymas yra nemokamas visoje Lietuvoje (išskyrus Kuršių Neriją), Latvijoje ir Estijoje, jei pirkimo suma yra lygi ar didesnė už 300 Eur.
Perkant prekių iki 300 Eur:
- Pristatymo mokestis yra 5 Eur pasirinkus siuntų tarnybos DPD į paštomatus "Atsiėmimas Pickup taške" arba į Jūsų nurodytą adresą "Pristatymas kurjeriu nurodytu adresu" pristatymo būdus. Preliminarus pristatymo terminas - kita darbo diena, užsakius iki 16 val. darbo dienomis.
- Pristatymo mokestis yra 2 Eur pasirinkus siuntų tarnybos LP Express į paštomatus "Atsiėmimas Pickup taške" pristatymo būdą. Šis pristatymas galimas tik siuntoms, kurių vertė neviršija 500 Eur. Preliminarus pristatymo terminas 1-2 d.d., užsakius iki 15 val. darbo dienomis.
Siuntų pristatymui į Kuršių Neriją taikomas papildomas 18 Eur mokestis.
Express ženklu pažymėtos prekės Vilniuje gali būti pristatomos tą pačią darbo dieną.
Vilniuje:
Pristatymas 12-17 val., užsakius iki 12 val.
Pristatymas 18-22 val., užsakius iki 15 val.
Aptarnaujamų zonų Vilniuje žemėlapis
Prekės, esančios sandėlyje, įprastai pristatomos per 1-2 darbo dienas (jei nenurodyta kitaip) į visus Lietuvos, Latvijos ir Estijos miestus - į Jūsų namus, biurą ar kitą nurodytą vietą. Prekės, prie kurių nurodomas jų numatomas atvykimo laikas, pristatomos po 1-2 darbo dienų, kai atsiranda sandėlyje. Prieš pristatant prekes, suderinsime su Jumis tinkamą prekių pristatymo laiką. Į kitas Europos Sąjungos šalis prekes galime pristatyti už papildomą mokestį.
Dėmesio: prekes iš kurjerio gali atsiimti tik užsakymą pateikęs asmuo arba asmuo, nurodytas užsakyme ar užsakymo pastabose. Atsiimant prekes būtina pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę ar vairuotojo pažymėjimą).
Galimas pristatymo laikas:
Darbo dienomis 8.00 - 22.00, šeštadienį 8.00 - 18.00: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Tauragėje, Telšiuose, Utenoje.
Darbo dienomis 8.00 - 18.00 kituose Lietuvos, Latvijos ir Estijos miestuose bei vietovėse.
Siuntos būseną galite sekti įvedę siuntos numerį (atsiunčiamas elektroniniu paštu, kai prekė išsiunčiama) į siuntų tarnybos DPD puslapio viršuje esantį laukelį „paieška ir siuntų sekimas“, taip pat galite skambinti siuntų tarnybos DPD klientų aptarnavimo skyriui tel. +370 5 210 6777.
Atsiimant prekę iš kurjerio, prašome patikrinti pakuotę, ar ji nėra pažeista (šlapia, sudraskyta, perplėšta ar kitaip išoriškai pažeista). Jei pakuotė pažeista, gavėjas privalo tai atžymėti siuntos priėmimo - perdavimo dokumente. Pasirašius šiame dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista. Prekių atsiėmimas
- Užsakytas prekes nemokamai galima atsiimti prekių atsiėmimo punkte adresu Smolensko g. 10D - 38, Vilnius. Apie galimą atsiėmimo laiką informuosime užsakyme nurodytu telefonu. Nepranešus ir neatvykus atsiimti prekės sutartu laiku, ji atsiėmimo vietoje laikoma 3 darbo dienas, vėliau rezervacija automatiškai atšaukiama.
Šiuo ženklu pažymėtos prekės bus paruoštos atsiėmimui tą pačią darbo dieną per 1-2 valandas, pateikus užsakymą iki 16 val.Atsiimti užsakytų prekių atvykite tik gavę informaciją, kad Jūsų užsakymas paruoštas atsiimti.
Atsiėmimo laikas: I-IV 9:00-18:00, V 9:00-17:00. Atsiskaitymo būdai
- Mūsų elektroninėje parduotuvėje galite atsiskaityti įprastu banko pavedimu, grynaisiais pinigais ar kortele prekės pristatymo metu, mokėjimą atlikti, naudojant elektroninės bankininkystės sistemas, arba pirkti išsimokėtinai.
Atvirkštinis apmokestinimas PVM mokėtojams
- Nuo 2019 m. rugpjūčio 1 d. atvirkštinio apmokestinimo PVM mechanizmas taikomas nešiojamiems kompiuteriams, mobiliems telefonams bei planšetėms, kai šių prekių pirkėjai yra asmenys, registruoti PVM mokėtojais Lietuvos Respublikoje (išskyrus biudžetines įstaigas). PVM mokėtojas, perkantis prekes, kurioms taikomas atvirkštinis apmokestinimas, už jas gali atsiskaityti įprastu bankiniu pavedimu arba elektronine bankininkyste. Pavedimą būtina atlikti iš perkančio PVM mokėtojo sąskaitos. Mokant įprastu banko pavedimu, pateikus užsakymą, el. paštu yra siunčiama išankstinio apmokėjimo sąskaita su išskaičiuotu atvirkštiniu PVM ir nurodyta suma apmokėjimui. Mokant per el. bankininkystę, mokėtina suma, taikant atvirkštinį PVM, bus sugeneruota automatiškai pateikus užsakymą.
Įprastas banko pavedimas
- Atsiskaitant įprastu banko pavedimu apmokėjimas atliekamas pagal pateiktus duomenis (suma, banko sąskaitos numeris, banko pavadinimas, banko kodas bei visa kita informacija, reikalinga mokėjimui atlikti). Mokėjimo duomenys pateikiami užsakant prekes bei patvirtinus užsakymą elektroniniu paštu. Kai tik gaunamas Jūsų mokėjimas, užsakymas pradedamas vykdyti ir prekės išsiunčiamos į Jūsų nurodytą vietą.
Įmonės rekvizitai, reikalingi įprastam banko pavedimui atlikti:Gavėjas: UAB „Globus sitis"
Įmonės kodas: 304123850
Sąskaitos Nr. Swedbank: LT947300010144855642
Sąskaitos Nr. Paysera: LT273500010002018505
Mokėjimo paskirtis: nurodykite užsakymo numerį. Elektroninė bankininkystė
- Siūlome Jums atsiskaityti naudojantis šiomis elektroninės bankininkystės sistemomis, kad mokėjimo užskaitymas įvyktų greičiau.
Norėdami atsiskaityti per savo banką, pasirinkite elektroninės bankininkystės „mokėjimo būdą“. Patvirtinus užsakymą, būsite nukreipti į mokėjimų sistemą, kurioje galėsite pasirinkti norimą banką . Pasirinkę banką, prisijunkite prie jo įprastu būdu. Sistema bus suformavusi Jūsų mokėjimą už prekes. Atlikus mokėjimą, elektroninės bankininkystės sistema užsidarys ir Jūs vėl sugrįšite į iStore.lt.
Dėmesio: prisijungimo prie banko duomenys naudojami tik prisijungimui prie banko puslapio. Tokie duomenys mūsų sistemoje nėra saugomi ir nėra perduodami. Grynieji pinigai
- Kurjeriai grynųjų pinigų nepriima. Grynaisiais galite atsiskaityti tik prekių atsiėmimo metu iStore punkte Smolensko g. 10D - 38, Vilnius.
Kortele pristatymo metu
- Jūsų patogumui siūlome atsiskaityti kortele pristatymo metu, už prekes sumokant kurjeriui. Priimamos kortelės VISA, MasterCard, Maestro, V-Pay.
Apple Pay
- Jūsų patogumui siūlome greitai, paprastai ir saugiai atsiskaityti su Apple Pay internetu.
Kriptovaliutos
- Bendradarbiaujant su Coingate, siūlome privatiems klientams atsiskaityti įvairiomis kriptovaliutomis. Galite atsiskaityti Bitcoin, Ethereum, USDT, Ripple ir kitomis kriptovaliutomis (aptarnaujamų kriptovaliutų sąrašas).
Patvirtinus užsakymą, būsite nukreipti į CoinGate sistemą, kurioje galėsite pasirinkti norimą kriptovaliutą atsiskaitymui. Štai kaip sumokėti naudojant CoinGate mokėjimo būdą (išsami mokėjimo instrukcija):
1. Pasirinkite kriptovaliutą: Pasirinkite, kokia kriptovaliuta norite atsiskaityti.
2. Patikrinkite duomenis: Peržiūrėkite sąskaitos sumą ir kitą informaciją.
3. Atlikite mokėjimą: Išsiųskite tikslią sumą nurodytu piniginės adresu arba naudokite QR kodą greitesniam mokėjimui.
4. Palaukite patvirtinimo: Kai tinklas patvirtins mokėjimą, mokėjimas bus apdorotas. Apple išsimokėtinai privatiems
-
Bendradarbiaujant su „SB lizingu“, siūlome Jums pirkti išsimokėtinai neišeinant iš namų! Norėdami įsigyti prekę išsimokėtinai, užpildę užsakymo anketą, galite pasirinkti mokėjimo būdą
„Išsimokėtinai privatiems“. Po užsakymo patvirtintimo būsite nukreipti į SB Lizingo sutarčių sudarymo sistemą, kurioje patys galėsite užsipildyti paraišką ir pasirašyti pirkimo išsimokėtinai sutartį, naudojant elektroninę bankininkystę. Sudaryti sutartį gali Swedbank, SEB, Luminor | DNB bankų klientai bei asmenys, turintys el. parašą arba Smart ID.
Daugiau informacijos apie išsimokėjimo paslaugą su „SB lizingu“. iStore EASY prenumerata
-
Bendradarbiaujant su „Fairown“ ir finansiniu partneriu „Inbank“, siūlome išpirkimo programą, pagal kurią iš karto galite turėti „Apple“ produktus naudodamiesi mėnesine prenumerata. Po 1, 2 ar 3 metų galite grąžinti seną ir išsirinkti naujausią įrenginį. Norėdami įsigyti prekę su prenumerata, užpildę užsakymo anketą, pasirinkite mokėjimo būdą iStore EASY prenumerata. Po užsakymo pateikimo būsite nukreipti į Inbank sistemą, kurioje patys galėsite užsipildyti paraišką ir pasirašyti išpirkimo programos sutartį.
Daugiau informacijos apie iStore EASY prenumeratą. Apple įrangos nuoma verslui
- Bendradarbiaujant su „Orion Leasing“, siūlome įmonėms Apple įrangos nuomą, neišeinant iš biuro! Norėdami gauti Apple įrangą nuomai, užpildę užsakymo anketą, pasirinkite mokėjimo būdą „Įrangos nuoma Verslui“. Patvirtinus užsakymą, būsite nukreipti į „Orion Leasing“ sutarčių sudarymo sistemą, kur galėsite pasirašyti įrangos nuomos sutartį.
Dėmesio: Įrangos nuomos sutartį gali sudaryti tik įmonės vadovas.
Daugiau informacijos apie įrangos nuomą verslui. Atsiskaitymo dokumentų išrašymas (sąskaitos-faktūros)
- Užsakant prekes, tiek privatiems, tiek juridiniams asmenims išrašome PVM sąskaitas-faktūras. Pagal poreikį išrašome avansines sąskaitas, sudarome prekių pirkimo-pardavimo sutartis. Gavus pirkimo dokumentą būtinai pasitikrinkite, ar visi duomenys suvesti teisingai. Išrašytos PVM sąskaitos-faktūros duomenys gali būti koreguojami per 10 kalendorinių dienų nuo jos išrašymo datos.
Dovanų kuponas
- Dovanokite galimybę rinktis Apple produktus iš iStore.lt. Būsite tikri - Jūsų bičiulis liks patenkintas dovana, nes išsirinks tai, ko labiausiai nori. Įsigykite dovanų kuponą, atsispausdinkite ir iš karto dovanokite.
Dovanų kuponą išsiųsime po apmokėjimo el. bankininkyste arba pavedimu Jūsų nurodytu el. pašto adresu (pdf formatu).
Įsigyti dovanų kuponą galite parašę pageidaujamą sumą el. paštu info@istore.lt
Kaip pasinaudoti DOVANŲ KUPONU?
iStore.lt parduotuvėje išsirinkite prekes, įsidėkite jas į prekių krepšelį. Prekių krepšelio puslapyje rasite laukelį „nuolaidos kodas“, kuriame galėsite įvesti Dovanų kupono numerį. Jums bus suteikta Dovanų kupono vertės nuolaida.
Jei kils klausimų dėl dovanų kupono, kreipkitės į iStore.lt tel. 8 674 874 07 arba el. paštu uzsakymai@istore.lt
Svarbu žinoti:
- Dovanų kuponas galioja 6 mėnesius nuo jo pirkimo dienos.
- Tikslus Dovanų kupono galiojimo laikas nurodytas kupone.
- Dovanų kuponas negrąžinamas bei į pinigus nekeičiamas.
- Dovanų kuponas galioja visoms iStore.lt esančioms prekėms.
- Perkant Dovanų kuponą išrašoma PVM sąskaita faktūra.
- Jei užsakymo, už kurį atsiskaitoma pritaikius Dovanų kuponą, suma viršija Dovanų kupono vertę, trūkstamą sumą galima sumokėti pasirinkus vieną iš iStore.lt siūlomų atsiskaitymo būdų.
- Dovanų kupono kodas gali būti pritaikytas tik vienam užsakymui. Jei užsakymo, už kurį atsiskaitoma pritaikius Dovanų kuponą suma yra mažesnė nei Dovanų kupono vertė, susidaręs skirtumas negrąžinamas.
- Jei Dovanų kuponas nebuvo panaudotas jo galiojimo laikotarpiu, yra laikoma, jog paslauga yra suteikta ir pinigai už nepanaudotą Dovanų kuponą nėra grąžinami.
- Dovanų kupono galiojimo laikas nėra pratęsiamas. Grąžinimai ir garantijos
- Garantijos.Tiksli prekių garantija nurodoma kiekvienos prekės detaliame aprašyme. Apple produktams standartiškai yra taikoma 12 mėn. tarptautinė gamintojo garantija, kuri yra skaičiuojama nuo įrenginio įsigijimo datos ir galioja tiek fiziniams, tiek juridiniams asmenims. ES reglamentuotas privalomas minimalus 24 mėn. garantijos terminas galioja tik fizinių asmenų įsigytiems Apple produktams (jei produkto įsigyjimo šalis Lietuva). Daugiau apie Apple taikomas garantinio aptarnavimo ir įrenginio naudojimo sąlygas galite sužinoti čia. Primename, jog visoms įrenginių baterijoms suteikiama 12 mėn. garantija, nepriklausomai nuo to, kokia garantija suteikiama įrenginiui. Garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, kai nėra vartotojo kaltės dėl gedimo.
Dėl garantinių įsipareigojimų vykdymo maloniai prašome kreiptis tiesiai į Apple serviso centrus.
Prekių keitimas ar grąžinimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001.06.11 nutarimu Nr. 697 (2014.07.22 nutarimo Nr. 738 redakcija) patvirtintomis "Mažmeninės prekybos taisyklėmis".
Nekokybiškos prekės grąžinimas ar keitimas. Mažmeninės prekybos taisyklės nurodo, kad netinkamos kokybės prekės į tinkamos kokybės prekes keičiamos ir prekės grąžinamos Civilinio kodekso 6.363 ir 6.364 straipsniuose nustatytais atvejais ir sąlygomis. Jei manote, jog prekė yra nekokybiška, pristatykite prekę į pirkimo dokumente nurodytą Apple servisą. Autorizuotam servisui patvirtinus, kad prekė yra netinkamos kokybės dėl gamintojo kaltės, tai yra nenustatyti pirkėjo netinkamo vartojimo sąlygoti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan., mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
Kokybiškos prekės grąžinimas. Mažmeninės prekybos taisyklės nurodo, kad tinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje "Daiktų keitimas ir grąžinimas" nustatytais atvejais ir sąlygomis, taip pat vadovaujantis Civilinio kodekso 6.228-10 straipsniu "Vartotojų teisė atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties".
Kokybišką prekę galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos, jei:- - Prekė yra tvarkingoje, originalioje pakuotėje.
- - Prekės įpakavimo išvaizda iš esmės nepasikeitė (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt., kurių nebūtina nuplėšti norint apžiūrėti prekę)
- - Prekė nebuvo naudota ir (arba) sugadinta. Elektroninė įranga laikoma naudota, jei ji buvo įjungta, aktyvuota ir užregistruota gamintojo sistemoje, kurioje pradėtas skaičiuoti garantinis terminas bei aktyvuotos kitos teikiamos paslaugos.
- - Prekė yra pilnos komplektacijos su visa gamintojo pridedama dokumentacija.
- - Turite prekės įsigijimo dokumentą.
Prekės grąžinimo procedūra:
1. Norėdami grąžinti prekę užpildykite šią formą bei atsiųskite ją mums el.paštu info@istore.lt - Prekių grąžinimo forma (.doc formatu).
2. Gavę prekių grąžinimo formą su Jumis susisieksime dėl grąžinimo eigos:
2.1. Kokybiškos prekės grąžinimo atveju prekes grąžinate Jūs savo kaštais adresu: UAB „Globus sitis“, Smolensko g. 10D-38, 03201 Vilnius, tel. +370 674 87407. Transporto išlaidos nėra grąžinamos. Grąžinama prekė privalo būti pilnai sukomplektuota ir tinkamai supakuota. Jeigu šios sąlygos yra neįvykdytos, prekė nepriimama grąžinimui.
2.2. Nekokybiškos prekės grąžinimo atveju Jums patogiu metu iškviesime kurjerį.
3. Paruoškite prekę grąžinimui:
3.1. Panaikinkite visą asmeninę informaciją ir ištrinkite įrenginį iš Apple paskyros (MacBook kompiuterio paruošimas atidavimui, iPhone telefono, iPad planšetės paruošimas atidavimui, Watch laikrodžo paruošimas atidavimui).
3.2. Įpakuokite prekę į buvusią pakuotę, pridėkite visus prie jos buvusius priedus, etiketes ir dokumentaciją. Taip pat papildomai prekę saugiai įpakuokite į kartoninę dėžę su paminkštinimais (nepakuokite į plastikinius maišelius).
4. Gavę prekę ir patvirtinę, kad prekė atitinka visas grąžinimo sąlygas, per 7 darbo dienas pakeisime prekę kita preke arba grąžinsime sumokėtus pinigus. ĮGALIOTIEJI „APPLE“ SERVISO CENTRAI - garantinis ir pogarantinis remontas
-
VILNIUSKAUNASiDeal
Karaliaus Mindaugo pr. 49, PC Akropolis
+370 652 47200
servisas.kaunas@ideal.lt
I-V 10:00 - 19:00
KLAIPĖDAŠIAULIAI
Apple pagalba telefonu: 8 800 30772
Darbo laikas: darbo dienomis nuo 09:00 iki 17:00. Skambinant reikia padiktuoti įrangos serijinį numerį. Šiuo telefonu informacija teikiama tik anglų kalba.
Apple pagalbos ir aptarnavimo telefono numeriai, esant užsienyje Prekės remontas
- Prekės garantija skaičiuojama nuo įsigijimo datos. Terminas nurodomas pirkimo dokumente t.y. sąskaitoje-faktūroje. Jei pirkimo dokumento neturite, galioja gamintojo numatyta garantija. Apple įrenginių garantiją galite patikrinti pagal serijinį numerį https://checkcoverage.apple.com/
Prekės paruošimas ir pristatymas remontui
1. Prieš atiduodant bet kurį įrenginį techninei apžiūrai atlikti, už duomenų atsarginės kopijos pasidarymą atsako klientas. Už visą įrenginyje esančią informaciją UAB "Globus sitis" neatsako. Rekomenduojame visada pasidaryti Jums svarbių duomenų kopiją prieš pristatant įrenginį remontui.
2. Prieš priduodant į servisą: išjungti Find my iPhone (FMI) funkciją Apple iPhone ir iPad įrenginiuose, išporuoti Apple Watch laikrodį. To nepadarius, techniškai nebus įmanoma atlikti įrenginio diagnostikos ir tolimesnio aptarnavimo.
3. Garantinę prekę remontui galite pristatyti patys autorizuotiems serviso centrams.
Taip pat yra galimybė prekę remontui pristatyti kurjeriu. Jeigu prekė remontui siunčiama kurjeriu, rekomenduojame prieš atiduodant ją saugiai įpakuoti į kartoninę dėžę su paminkštinimais (nepakuoti į plastikinius maišelius). Mechaniniams pažeidimams, atsiradusiems transportavimo metu dėl netinkamo įpakavimo, garantija negalioja. Siuntų pakavimo gairės.Remonto kaina
Prekės, kurios atitinka visas garantinio aptarnavimo sąlygas, remontuojamos nemokamai.
Mokestis už diagnostiką ir transportavimą kurjeriu gali būti taikomas tokiais atvejais:
- gedimas ne dėl gamintojo kaltės ir klientas atsisakė mokamo remonto;
- joks gedimas nepasitvirtina;
- gedimas dėl netvarkingos/neoriginalios OS;
- klientas atsisako garantinio aptarnavimo ir nori tik serviso išvadų apie įrenginio būklę.
Diagnostikos kaina 19 Eur su PVM. Transportavimo išlaidos - 5 Eur su PVM į vieną pusę.Prekės remonto trukmė
Remonto trukmė priklauso nuo to, ar reikės užsakyti detalę. Garantiniu atveju, detalės pristatomos per 1-2 savaites. Gavus detalę, remonto darbai yra užbaigiami per 1-3.d.d. Jei servisas turi reikiamą detalę savo sandėlyje, remontas gali užtrukti 1-3 d.d.Kaip išjungti Find my iPhone (FMI) funkciją
- Prisijunkite prie savo paskyros www.icloud.com;
- Atsidariusiame lange susiraskite įkoną su žaliu radaru "Find my iPhone" ir paspauskite, sistema pradės ieškoti įrenginio,-ių;
- Jei FMI funkcija išjungta, sistema neturėtų rasti Jūsų įrenginio (iPhone, iPad);
- Jei FMI įjungta, įrenginys atsiras sąraše. Paspauskite ant ieškomo įrenginio (iPhone, iPad) ir tada atsiras keli pasirinkimai;
- Pasirinkite "Remove from account".
Jei vis dėlto nepavyksta atjungti, o serviso centras sako, kad Jūsų įrenginyje ši funkcija aktyvi, galite pasinaudoti šiomis nuorodmis:
- Pamiršote Apple ID (el.pašto adresą) https://support.apple.com/en-us/HT201354
- Pamiršote slaptažodį https://support.apple.com/en-us/HT201487
- Kaip išjungti FMI (remove from account) https://support.apple.com/kb/PH2702?locale=en_US Klientų konsultacijos
- Nerandate norimos prekės? Reikia konsultacijos? Turite klausimų?
Darbo dienomis I-IV 9:00-18:00, V 9:00-17:00 konsultuojame telefonu +370 674 874 07.
7 dienas per savaitę konsultuojame el. paštu info@istore.lt
Taip pat su mumis galite susisiekti per sistemą - užduoti klausimą Gidas - kaip pirkti?
- 1. Prekę, kurią norite įsigyti, įsidėkite į krepšelį.
2. Norėdami naršyti parduotuvėje ir įsigyti daugiau nei vieną prekę, spauskite „Grįžti į parduotuvę ir tęsti apsipirkimą“. Dešinėje naršyklės pusėje viršuje yra „Krepšelis“, kuriame visada matysite išsirinktas prekes ir jų kainą.
3. Norėdami pradėti pirkimo procedūrą, spauskite „PIRKTI“.
4. Užpildykite atsidarusią užsakymo pateikimo formą.
5. Suveskite informaciją apie mokėtoją (pirkėją). Jeigu norite, kad sąskaita-faktūra būtų išrašyta Jūsų įmonei, pažymėkite varnelę „Pirkti įmonės vardu" ir užpildykite atsidariusius laukelius.
6. Jei norite palengvinti būsimus pirkimus ir sutaupyti laiko, pažymėkite varnelę „Tapti registruotu vartotoju". Užsiregistravę vartotojai gali išsisaugoti savo adresą, kontaktinę informaciją, matyti užsakymų istoriją ir būsenas.
7. Jei norite, kad prekės būtų pristatytos kitu adresu, nuimkite varnelę nuo „Pristatyti prekes mokėtojo adresu" ir užpildykite pristatymo duomenis.
8. Pasirinkite pristatymo būdą. Jei Jūsų prekių vertė yra didesnė nei 300 Eur, automatiškai parenkamas nemokamas pristatymas.
9. Pasirinkite mokėjimo būdą.
10. Patikrinkite, ar tikrai išsirinkote viską, ko norėjote.
11. Į laukelį „Pastabos" galite įrašyti papildomą informaciją, pvz. pageidaujamą pristatymo laiką, su pristatymo vieta susijusius ypatumus ir kt.
12. Prieš patvirtindami užsakymą, turite pažymėti varnelę, jog susipažinote ir sutinkate su el. parduotuvės prekybos taisyklėmis.
13. Spauskite „PATEIKTI UŽSAKYMĄ".
14. Netrukus su Jumis susisieksime ir sutarsime dėl patogaus prekių pristatymo laiko. Apple įrenginių naudotojo vadovai
- iPhone naudotojo vadovas (lietuvių k.) - naujausias
iPhone naudotojo vadovas (anglų k.) - naujausias
iPhone naudotojo vadovų ir informacijos paieška (lietuvių k.)
iPhone naudotojo vadovas iOS 11(lietuvių k.)
iPhone naudotojo vadovas iOS 10 (lietuvių k.)
iPhone naudotojo vadovas iOS 9 (lietuvių k.)
iPad naudotojo vadovas (anglų k.) - naujausias
iPad naudotojo vadovas iOS 11 (anglų k.)
iPad naudotojo vadovas iOS 10 (lietuvių k.)
iPod Touch naudotojo vadovas iOS 10 (lietuvių k.)
MacBook Air trumpa naudojimo instrukcija (lietuvių k.)
MacBook Pro 13" naudotojo vadovas (lietuvių k.)
MacBook Pro 13" su Touch Bar naudotojo vadovas (lietuvių k.)
MacBook Pro 15" su Touch Bar naudotojo vadovas (lietuvių k.)
iMac 27" 5K naudotojo vadovas (lietuvių k.)
Apple Watch naudotojo vadovas (lietuvių k.)
Apple Watch naudotojo vadovas (anglų k.)
Apple TV (4 karta) naudotojo vadovas (lietuvių k.)
Apple Airpods naudotojo vadovas (lietuvių k.)
Apple ID kūrimo instrukcija (lietuvių k.) D. U. K. – Dažniausiai užduodami klausimai
- Ar išrašote sąskaitas įmonėms?
Žinoma, kiekvienai parduotai prekei išrašome sąskaitą-faktūrą, nepriklausomai nuo to, ar perka fiziniai, ar juridiniai asmenys.
Kaip galiu užsakyti norimą prekę?
Prekes galite užsakyti per interneto parduotuvės sistemą (plačiau gidas – kaip pirkti), telefonu +370 674 87407 ar el.paštu uzsakymai@istore.lt, pateikę savo kontaktinius duomenis (vardas, pavardė, pristatymo adresas ir telefonas) ir perkamos prekės pavadinimą.
Ar Jūsų prekių kainos yra nurodytos su PVM?
Taip, visų prekių kainos nurodytos su 21% PVM mokesčiu.
Kiek kainuoja prekės pristatymas?
Prekių pristatymas yra nemokamas į visus Lietuvos miestus, kaimus ir vienkiemius, jei pirkimo suma yra lygi ar didesnė už 300 Eur. Perkant prekių iki 300 Eur, pristatymo mokestis visoje Lietuvoje yra 5 Eur, nepriklausomai nuo vietos, kurioje esate, išskyrus Kuršių Neriją, kurioje taikomas papildomas 18 Eur mokestis.
Jei Jūsų parduotuvėje nerandu norimos prekės, ar galite ją gauti?
Mes visada stengiamės padėti klientui gauti tai, ko jis nori.
Kaip žinoti, kad mano užsakymas yra vykdomas?
Pateikus užsakymą internetu, Jums ateina sistemos sugeneruotas el.laiškas, jog užsakymas sėkmingai gautas. Netrukus su Jumis susisieksime telefonu ir suderinsime Jums patogų prekių pristatymo laiką. Kai prekė išsiunčiama kurjeriu, Jūs gaunate el.laišką su prekės siuntos numeriu, kurį galite įvesti į siuntų tarnybos DPD puslapio viršuje esantį laukelį „paieška ir siuntų sekimas“, taip pat galite skambinti siuntų tarnybos DPD klientų aptarnavimo skyriui tel. +370 5 210 6777. Registruoti vartotojai gali sekti užsakymo vykdymo būseną, prisijungę prie mūsų sistemos.
Ar prie Apple įrangos yra pridedamas garantinis talonas?
Ne, garantinis talonas prie Apple įrangos nėra pridedamas. Garantijos laikas nustatomas pagal prekės įsigijimo dokumentą, t.y. sąskaitą-faktūrą.
Kur kreiptis sugedus prekei?
Prekės gedimo atveju reikia kreiptis į autorizuotą Apple servisą, kuris yra nurodytas prekės įsigijimo dokumente t.y. sąskaitoje-faktūroje.
Ar galiu grąžinti prekę, jei ji man nepatiko?
Jei internetu įsigyta prekė Jums nepatiko, Jūs turite įstatymais nustatytą teisę ją grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos ir atgauti sumokėtus pinigus. Plačiau apie grąžinimą.
Koks Jūsų darbo laikas?
Prekes internetu galite užsakyti 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Konsultacijos ir užsakymai vykdomi darbo dienomis I-IV 9:00-18:00, V 9:00-17:00.
Ar norint užsakyti prekę, būtina registruotis Jūsų sistemoje?
Ne, Jūs galite užsakyti prekes užpildę tik reikiamus užsakymui atlikti laukelius, kad žinotume, kam ir kur pristatyti prekes bei galėtume jus informuoti apie užsakymo vykdymą. Taip pat, užsakyti prekes galite telefonu +370 674 87407 ir el. paštu uzsakymai@istore.lt, pateikę savo kontaktinius duomenis (vardas, pavardė, pristatymo adresas ir telefonas) ir perkamos prekės pavadinimą.
Ar galima pasiimti prekę patiems?
Taip, užsakytą prekę galima atsiimti patiems mūsų ofise adresu Smolensko g. 10D - 38, Vilnius. Apie galimą atsiėmimo laiką informuosime užsakyme nurodytu telefonu. Atsiimti užsakytų prekių atvykite tik gavę informaciją, kad Jūsų užsakymas paruoštas atsiimti.
Ką daryti su nebeveikiančiais elektronikos prietaisais?
Nebeveikiančią elektroninę įrangą ar baterijas galite nemokamai priduoti UAB "EMP recycling" surinkimo punktuose. Daugiau informacijos rasite čia.
Jei turite klausimų, į kuriuos neradote atsakymo, rašykite info@istore.lt arba skambinkite telefonu +370 674 87407. Informacija apie atliekų tvarkymą
- Nebeveikiančią elektroninę įrangą ar baterijas galite nemokamai priduoti https://manrupirytojus.lt/