iStore EASY išpirkimo programa
Paprastas, patogus ir tvarus būdas turėti geidžiamiausius „Apple“ įrenginius
Tai išpirkimo programa, pagal kurią iš karto galite turėti „Apple“ produktus naudodamiesi mėnesine prenumerata. Po 1, 2 ar 3 metų galite grąžinti seną ir išsirinkti naujausią įrenginį. Tokiu būdu prisidėsite prie aplinkos tvarumo, nes seni įrenginiai bus perdirbami ir atnaujinami.
1
Išsirinkite norimus įrenginius
Išsirinkite Apple įrenginius, priedus ar pratęstą garantiją ir pasirinkite mėnesinę įmoką su iStore EASY išpirkimo programos prenumerata. Tai tik viena mažesnė nei standartinio lizingo mėnesinė įmoka, be jokių pradinių įnašų.
2
Pateikite užsakymą ir pasirašykite sutartį
El. parduotuvėje prie mokėjimo būdo pasirinkę iStore EASY prenumeratą ir pateikę užsakymą, būsite nukreipti į mūsų partnerio "Fairown" sutarčių sudarymo sistemą, kur galėsite pasirašyti išpirkimo programos sutartį.
3
Gaukite, naudokitės, atsinaujinkite
Gavę įrenginį nesijaudindami naudokite jį iki nustatyto prenumeratos laikotarpio pabaigos. Apie tai Jums priminsime ir tada nuspręsite, ar norite jį pasilikti, ar pakeisti į naują įrenginį ir toliau naudoti iStore EASY išpirkimo programos prenumeratą.
D.U.K.
„iStore EASY“ apžvalga
Kas yra „iStore EASY“?
„iStore EASY“ programa sukurta bendradarbiaujant su „iStore“ ir technologijų įmone „Fairown“. Tai
išmanus būdas
pirkti „Apple“ įrenginius: gaunate įrenginį iš karto ir mokate už jį palyginti nedideles mėnesines
įmokas. Po
12, 24 arba 36 mėnesių galite grąžinti seną įrenginį (pvz., „iPhone“ arba „MacBook“) ir pasirinkti naują
pageidaujamą modelį. „Fairown“ ras naują savininką senajam įrenginiui arba jį perdirbs, jei jis sugedęs.
Pateikdami įrenginius tolesniam naudojimui, prisidedame prie aplinką tausojančio vartojimo.
„iStore EASY“ finansavimo partneris yra „Inbank“, kuris taip pat teikia vartojimo paskolas klientams.
„Fairown“
teikia platformą ir padeda organizuoti prekybos ir įrenginių atnaujinimo paslaugas.
Ar „iStore EASY“ yra prieinama verslo klientams?
Ne, „iStore EASY“ paslauga teikiama tik fiziniams asmenims.
Ar „iStore EASY“ yra nuomos paslauga?
„iStore EASY“ yra mokėjimo sprendimas, leidžiantis už „Apple“ įrenginius („iPhone“, „iPad“, „Mac“)
mokėti kas
mėnesį. Po 12, 24 arba 36 mėnesių (priklausomai nuo pasirinkto įrenginio) galite nuspręsti, ar keisti
įrenginį
nauju, ar tęsti mokėjimus iki sutarties laikotarpio pabaigos ir pasilikti įrenginį.
Kokius įrenginius galiu įsigyti su „iStore EASY“?
Šiuo metu „iStore EASY“ galite įsigyti „iPhone“, „iPad“, „MacBook“, „iMac“, „Mac Mini“, „Apple Watch“ ir
„Mac
Studio“. Stengiamės plėsti asortimentą, kad ateityje galėtumėte įsigyti kitų „Apple“ įrenginių.
Ar galiu iš „iStore EASY“ įsigyti kelis įrenginius?
Taip, naudodamiesi „iStore EASY“ galite įsigyti kelis įrenginius. Pagal vieną sutartį galima įsigyti tik
prietaisus su tuo pačiu atnaujinimo laikotarpiu (12 mėnesių, 24 mėnesiai arba 36 mėnesiai). Jei norite
įsigyti
du įrenginius, kurių vieno atnaujinimo laikotarpis yra 24 mėnesiai, o kito – 36 mėnesiai, turite įsigyti
įrenginius pagal dvi atskiras „iStore EASY“ sutartis.
Sutarties sudarymas
Koks yra paskolos laikotarpis įrenginiui iš „iStore EASY“?
Jei neatnaujinsite įrenginio, mokėsite mėnesines įmokas bankui. Paskolos laikotarpis nustatomas
atsižvelgiant į įrenginį ar įrenginius, pasirinktus „iStore EASY“. Paskolos laikotarpį „Fairown“ nustato
tokį, kad po įrenginio keitimo nauju laikotarpio einančių mokėjimų suma būtų lygi įrenginio likutinei
vertei.
Pavyzdžiui, perkate „iPad“ su galimybe jį atnaujinti po 24 mėnesių. Pats paskolos laikotarpis gali būti
36
mėnesiai. Jei nuspręsite neatnaujinti 24 mėnesį, galėsite mokėti mėnesines įmokas dar 12 mėnesių (iš
viso 36
mėnesius) ir pasilikti įrenginį.
Kas yra likutinė vertė ir kaip ji apskaičiuojama?
Likutinė vertė „iStore EASY“ programoje reiškia įrenginio kainą po 12, 24 arba 36 mėnesių, priklausomai
nuo
pasirinkto įrenginio. Likutinė vertė nustatoma, pavyzdžiui, 12 mokėjimų, kuriuos „Fairown“ perveda
bankui,
jei klientas pakeičia įrenginį nauju ir jis atitinka įprasto nusidėvėjimo kriterijus.
Kodėl turiu sudaryti sutartį su banku ir kokiam laikotarpiui?
Bankas finansuoja įrenginio įsigijimą ir pirkimo metu išduoda paskolą. Sutarties galiojimo trukmė
priklauso
nuo pasirinkto įrenginio ir yra nurodyta sutartyje.
Jei norite keisti įrenginį nauju po 12, 24 arba 36 mėnesių, galite pasirinkti naują įrenginį pagal
„iStore
EASY“ sutartį. Tokiu atveju su banku sudaroma nauja paskolos sutartis. „Fairown“ organizuoja panaudoto
įrenginio nupirkimą iš Jūsų ir sumoka bankui likusius mokėjimus, kurių suma priklauso nuo pasirinkto
įrenginio.
Kodėl turiu sudaryti 36 arba 46 mėnesių sutartį, jei galiu keisti įrenginį nauju po 12, 24 arba
36
mėnesių?
Paskolos sutartis sudaroma pirkimo metu ir jos trukmė priklauso nuo pasirinkto įrenginio. Jei keičiate
įrenginį nauju po 12, 24 arba 36 mėnesių (priklausomai nuo pasirinkto įrenginio), „Fairown“ sumoka
bankui
likusias sumas pagal ankstesnę paskolos sutartį ir perima seną įrenginį. Jei nuspręsite pasilikti
įrenginį,
sumokėsite bankui likusius mokėjimus, kol bus įvykdytas visas finansinis įsipareigojimas.
Ar galiu pakeisti paskolos sutarties trukmę?
Paskolos sutarties trukmė turi išlikti tokia pati. „iStore EASY“ programa sukurta taip, kad apimtų
nustatytą
laiką.
Ar prie „iStore EASY“ prenumeratos galima pridėti priedų?
Taip. Priedai neturi likutinės vertės ir jų nereikia atnaujinti – jie tiesiog perkami dalimis, kaip ir
pagal
išperkamosios nuomos sutartį. Kadangi priedai neturi likutinės vertės, jų atsipirkimo laikotarpis
sutampa su
„iStore EASY“ įrenginio atnaujinimo laikotarpiu (12 ar 24 mėnesiai „iPhone“ ir „Apple Watch“ ir 24 ar 36
mėnesiai „Mac“ ar „iPad“). Pavyzdžiui, naudojant „iStore EASY“ prenumeratą ir perkant kartu „iPhone“ ir
„AirPods“ ausines 36 mėnesių paskolos laikotarpiui, už ausines sumokama per pirmuosius 24 mėnesius.
Mokėjimai
Kiek reikia sumokėti už įrenginį?
Bendrą įrenginio kainą sudaro įrenginio mažmeninė kaina ir banko palūkanų sąnaudos, paskirstytos per
paskolos
laikotarpį. Už įrenginį turite mokėti mėnesines įmokas: jei keičiate įrenginį nauju, reikia mokėti 12,
24
arba
36 mėnesines įmokas priklausomai nuo pasirinkto įrenginio. Jei norite išsipirkti įrenginį, mokate
mėnesines
įmokas iki sutarties laikotarpio pabaigos, o tai priklauso ir nuo pasirinkto įrenginio. Pirkimo metu
nereikia
mokėti pradinės įmokos.
Kaip apskaičiuojamos mėnesinės įmokos?
Vienas mėnesinis mokėjimas apima įrenginio mažmeninę kainą ir banko palūkanų sąnaudas, paskirstytas per
paskolos
laikotarpį. Jokių papildomų išlaidų nėra.
Ar galiu sumokėti pradinę įmoką už „iStore EASY“ įrenginį?
Ne, negalite sumokėti pradinės įmokos už „iStore EASY“ įrenginį.
Ką daryti, jei prietaisas pažeistas? Ar tai turi įtakos mėnesinių įmokų dydžiui?
Jei prietaisas pažeistas, tai neturi įtakos mėnesinių mokėjimų sumai, tačiau jei nuspręsite pakeisti
prietaisą
nauju, kai ateis atnaujinimo laikotarpis, bus įvertinta prietaiso būklė ir pažeidimo mastas. Tai gali
turėti
įtakos sumai, už kurią įrenginys bus perkamas iš Jūsų. Jei prietaiso būklė neatitinka įprasto
nusidėvėjimo,
bankui bus sumokėta tik prietaiso rinkos (faktinė) vertė. Turėtumėte padengti likusią senosios sutarties
dalį –
bankas jus informuotų apie tolesnius šios procedūros veiksmus.
Jei nuspręsite išpirkti įrenginį, ir toliau mokėsite mėnesines įmokas iki paskolos sutarties
pabaigos –
mėnesinių įmokų suma išlieka ta pati.
Naudojimo sąlygos
Kur galiu susipažinti su „iStore EASY“ programos taisyklėmis ir sąlygomis?
Su standartinėmis „iStore EASY“ išpirkimo programos taisyklėmis ir sąlygomis galite susipažinti čia: „iStore EASY“
išpirkimo
programa.
Ar man priklauso įrenginys?
Taip. Sutarties galiojimo laikotarpiu už naudojimąsi įrenginiu mokate 12, 24 arba 36 mėnesius.
Priklausomai
nuo
pasirinkto įrenginio sutarties termino, atnaujinimo termino metu galite pakeisti įrenginį į naują,
parduodami
įrenginį mums už fiksuotą kainą (numatomą likutinę vertę) pagal „iStore EASY“ sutartį. Jei norite
pasilikti
įrenginį, taip pat atliksite likusius mokėjimus iki paskolos sutarties pabaigos, o tada įrenginys bus
visiškai
apmokėtas ir galėsite jį pasilikti.
Ar galiu parduoti arba atiduoti įrenginį „iStore EASY“ sutarties metu?
Taip, galite, nes turite įrenginį, tačiau privalote mokėti mėnesines įmokas. Jei parduodate ar
atiduodate
įrenginį, galite rinktis, ar nutraukti paskolos sutartį visiškai sumokant likusią paskolos dalį vienu
mokėjimu,
ar mokėti mėnesines įmokas iki paskolos sutarties pabaigos.
Ką daryti, jei įrenginys sugadinamas? Ar tai turi įtakos mėnesinių įmokų dydžiui?
Jei įrenginys sugadinamas, tai neturi įtakos mėnesinių įmokų pagal galiojančią paskolos sutartį sumai.
Jei
išsiperkate įrenginį ir mokate mėnesines įmokas iki paskolos sutarties pabaigos, mėnesinių įmokų suma
išlieka
tokia pati.
Jei prietaisą atnaujinsite po 12, 24 ar 36 mėnesių, bus įvertinta prietaiso būklė ir pažeidimo mastas.
Tai
gali
turėti įtakos sumai, už kurią įrenginys bus perkamas iš Jūsų. Jei prietaiso būklė neatitinka įprasto
nusidėvėjimo, bankui bus sumokėta tik prietaiso rinkos vertė ir turėsite padengti nesumokėtą likutį.
Jums
bus
pranešta apie patikrinimo rezultatus ir galėsite priimti sprendimą remdamasis pateikta informacija.
Kur galima pataisyti sugadintą įrenginį?
Pažeistą įrenginį remontuoti ir atlikti techninę priežiūrą gali tik įgalioti „Apple“ partneriai.
Kas bus, jei sugadinto įrenginio nepavyks pataisyti?
Tokiu atveju turėsite sumokėti visas mėnesines įmokas iki paskolos sutarties pabaigos (trukmė priklauso
nuo
pasirinkto įrenginio). Jūs taip pat turite galimybę sumokėti pagal paskolos sutartį dar mokėtiną bendrą
sumą
vienu mokėjimu.
Kas bus, jei įrenginį pavogs?
Jūs turėtumėte apie tai pranešti policijai, taip pat turite sumokėti visas mėnesines įmokas iki paskolos
sutarties pabaigos (trukmė priklauso nuo pasirinkto įrenginio). Yra galimybė sumokėti pagal paskolos
sutartį
dar
mokėtiną bendrą sumą vienu mokėjimu. Jei turite draudimą, apimantį pavogtus daiktus, galite pateikti
draudimo
prašymą.
Atnaujinimas
Koks yra „iStore EASY“ įrenginio atnaujinimo laikotarpis?
Tai mokėjimų laikotarpis ir suma, po kurių galite pakeisti įrenginį nauju. Keitimo nauju laikotarpiu
likusių
mėnesinių įmokų suma lygi įrenginio likutinei vertei. Šią sumą „Fairown“ sumoka bankui Jūsų vardu, kai
įrenginys
keičiamas nauju.
Kaip vyksta keitimas nauju?
„iStore“ siunčia atnaujinimo pasiūlymus likus mėnesiui iki atnaujinimo laiko, sutarties 11, 23 arba
35-ąjį
mėnesį. Jūs pasirenkate pageidaujamą naują įrenginį ir sudarote naują „iStore EASY“ sutartį. Pristačius
naują
įrenginį, galite grąžinti naudotą ir įvykdyti prisiimtą paskolos įsipareigojimą. Tokiu atveju „iStore“
įgaliotas
partneris „Fairown“ jūsų vardu organizuoja naudoto įrenginio supirkimą ir likusių įmokų, kurių suma
priklauso
nuo pasirinkto įrenginio, apmokėjimą tiesiai į banką.
Ar galima pakeisti įrenginį nauju nesuėjus 12, 24 arba 36 mėnesiams?
Prietaisas gali būti atnaujintas tik po sutartų 12, 24 arba 36 mėnesių nuo sutarties sudarymo. Keitimo
nauju
periodiškumas priklauso nuo pasirinkto įrenginio.
Ar galima pakeisti įrenginį nauju po 12, 24 arba 36 mėnesių?
Taip, galite atnaujinti įrenginį bet kuriuo metu praėjus 12, 24 arba 36 mėnesiams nuo sutarties
sudarymo.
Keitimo nauju periodiškumas priklauso nuo pasirinkto įrenginio.
O jei nenorėsiu pakeisti įrenginio nauju po 12, 24 arba 36 mėnesių?
Galite toliau mokėti mėnesines įmokas iki paskolos sutarties pabaigos (trukmė priklauso nuo pasirinkto
įrenginio).
Ar būtina turėti originalią įrenginio pakuotę kad galėčiau jį grąžinti?
Siūlome pasilikti originalią pakuotę. Jei ji nebuvo išsaugota, įvertinkite, ar galite patys supakuoti
įrenginį.
„Fairown“ atsiųs pakavimo medžiagą, jei to paprašysite. Kadangi kiekvienas naujas pakavimas ir papildoma
logistika daro poveikį aplinkai, siūlome pasilikti originalią pakuotę, kad jį sumažintumėte.
Jei įsigijau kitų priedų ar įrenginių kartu su „iStore EASY“ įrenginiu, kaip galiu juos
grąžinti?
Priedų ar įrenginių, įsigytų ne kartu su „iStore EASY“ įrenginiu, grąžinti nereikia. Visi prietaiso
dėžutėje
esantys priedai, įsigyti pagal „iStore EASY“ sutartį, turi būti grąžinti. Jei jų negrąžinate, „Fairown“
gali
sumažinti bankui mokėtiną likusią paskolos sumą.
Kokias sąlygas turi atitikti grąžinamas įrenginys?
Grąžinamas įrenginys turi atitikti šias sąlygas:
1. turi nebūti pažeistas fiziškai (įskaitant ekraną) ar vandens;
2. jį turi būti galima įjungti, o tai padarius jis turi neišsijungti;
3. turi netrūkti jokių dalių: varžtų, SIM dėklo, mygtukų ir pan.;
4. turi būti nepažeistas įkrovimo lizdas;
5. turi veikti visos įrenginio funkcijos;
7. „Find my“ funkcija turi būti išjungta.
8. turi būti atsijungta nuo „iCloud“;
9. turi būti neremontuotas neįgaliotų asmenų.
Kas vertina įrenginio būklę?
Įrenginio būklę įvertins specializuota ir įgaliota įmonė. Jei įrenginys grąžinamas į „iStore“
parduotuvę,
„iStore“ atliks vertinimą. Jei gaminys grąžinamas per kurjerį, jį įvertins įmonė, kuri yra „Fairown“
partnerė.
Priklausomai nuo gaminio kategorijos, galbūt ne viskas bus būtent taip. Skirtumai bus nurodyti pranešime
apie
keitimą nauju.
Kas atsiųs man naują įrenginį?
Pardavėjas yra „iStore“, todėl naujas įrenginys bus išsiųstas iš „iStore“.
Jei nuspręsiu atsinaujinti iš namų, kas atsiųs man naują įrenginį?
Naujasis įrenginys siunčiamas iš „iStore“, kai jį užsisakote per „iStore“ internetinę parduotuvę. Jūs
pasirenkate naują įrenginį ir mokate už jį naudodami „iStore EASY“ prenumeratą (atskiras mokėjimo
būdas).
Kas daroma su grąžintu įrenginiu?
Senas įrenginys bus išsiųstas „Fairown“ partneriui, kuris tvarkys grąžintus įrenginius.
Kas rūpinasi įrenginio naujo savininko suradimu? Kas būna, jei naujas savininkas
nerandamas?
„Fairown“ ir jos partneriai yra atsakingi už įrenginio naujo savininko paiešką. Priklausomai nuo
įrenginio
būklės, jis grąžinamas į apyvartą, panaudojamas pakaitinėms dalims arba sunaikinamas.
Kur perparduodamas grąžintas įrenginys?
Jei įrenginys yra geros būklės, jis bus perparduodamas mažmeninėje rinkoje. Sugadintas įrenginys bus
naudojamas
atsarginėms dalims arba utilizuojamas.
Duomenų apsauga
Kur galiu susipažinti su „iStore EASY“ programos duomenų privatumo politika?
Bendradarbiaujant su „Fairown“ sukurta „iStore EASY“ išpirkimo programa užtikrina, kad Jūsų duomenys
viso
proceso metu išliks saugūs. Kaip valdomi ir tvarkomi Jūsų duomenys galite susipažinti čia: „Fairown“ privatumo
politika.
Kaip duomenys bus ištrinti iš įrenginio?
Įrenginio įvertinimu ir tvarkymu pasirūpins šioje srityje dirbanti įmonė. Priklausomai nuo įrenginio,
siekiant
užtikrinti visišką duomenų ištrynimą, naudojamos skirtingos programos (pvz., „Blancco Data Cleaner“,
„Whitecanyon“, „Killdisk“ ir kt.). Taip pat siūlome prieš grąžinant įrenginį ištrinti duomenis ir
atkurti
gamyklinius nustatymus.
Ar galima atkurti ištrintus duomenis?
Ištrintų duomenų atkurti neįmanoma.
Kaip užtikrinate, kad naujasis savininkas nematys mano duomenų?
Jūs galite tuo pasirūpinti ištrindamas visus savo duomenis prieš grąžindamas įrenginį. Grąžinus,
telefone
atkuriami gamykliniai nustatymai, tai reiškia, kad visi duomenys automatiškai ištrinami. Procesu
pasirūpins
bendrovė, kuri specializuojasi šioje srityje. Visos šalys, kurios gauna prieigą prie asmens duomenų, yra
sudariusios duomenų apsaugos susitarimus.
Kas man garantuos, kad mano duomenys bus ištrinti?
Geriausia garantija yra, jei tai padarysite patys. Mes imsimės visų priemonių siekdami apsaugoti
duomenis ir
pasirūpinti, kad jie būtų saugūs.
Ar galiu gauti dokumentą arba pranešimą, patvirtinantį, kad mano duomenys ištrinti?
Šis procesas vykdomas vadovaujantis Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu, o Jūs galite prašyti
pranešimo
apie
asmens duomenų ištrynimą.
Sutarties nutraukimas
Ar galiu atsisakyti „iStore EASY“ sutarties iš karto po pirkimo?
Jūs turite teisę per 14 dienų nuo iStore EASY prenumeratos sutarties sudarymo jos atsisakyti
neatsižvelgiant
į
teisę atsisakyti Pardavimo sutarties. Norėdamas pasinaudoti sutarties atsisakymo teise, turite arba
grąžinti
įrenginį, kuris turi atitikti bendrąsias kokybiškų prekių grąžinimo sąlygas, arba sumokėti jo pilną
kainą.
Gausite sąskaitos faktūros koregavimą, nurodantį, kad įrenginys buvo įsigytas iš „iStore“ be „iStore
EASY“
programos. „iStore EASY“ prenumeratos atsisakymas prilygsta Jūsų paskolos sutarties su „Inbank“
atsisakymui.
Bankas nutraukia paskolos sutartį, o jei nuspręsite pasilikti įrenginį, turėsite tiesiogiai sumokėti
įrenginio
kainą bankui.
Ar galiu nutraukti sutartį nepraėjus 12, 24 arba 36 mėnesiams? Kokiomis
sąlygomis?
Sutartį galite nutraukti anksčiau apie tai pranešę „Inbank“. Turite sumokėti likusias mėnesines
įmokas
ir
pasilikti įrenginį. Nėra jokių papildomų išlaidų, susijusių su sutarties nutraukimu.
Jei turite klausimų, susijusių su įrenginių pirkimu ar garantija, galite kreiptis į iStore el. paštu uzsakymai@istore.lt
arba telefonu +37067487407.
Jei turite klausimų apie platformą, įrenginių išpirkimą ir grąžinimą, galite kreiptis į „Fairown“ el. paštu support@fairown.com. Kitą kontaktinę informaciją galite rasti https://www.fairown.com