Įrenginių garantijos pratęsimas

Užsitikrinkite dar didesnį ilgaamžiškumą naudojant Apple.
Pratęskite iš mūsų pirkto įrenginio garantiją papildomiems 1, 2 ar 3 metams.
Tą galite padaryti tiek naujam, tiek naudotam įrenginiui, kol iki galiojančios gamintojo garantijos pabaigos liko daugiau nei 30 dienų.

SmartCare garantijos pratęsimas

Garantijos pratęsimą įsigyti paprasta: perkant internetu prie išsirinktos prekės tiesiog pasirinkite pageidaujamą garantijos pratęsimo laikotarpį.
Jei jau įsigijote prekę, tuomet susisiekite su mumis el. paštu uzsakymai@istore.lt arba telefonu +370 674 874 07.



SmartCare pratęsta garantija:

  • Visame pasaulyje galiojanti apsauga
  • Tik Apple produkcijai kurtas draudimo produktas (tailor made)
  • Neribojamas gedimų skaičius iki įrenginio vertės
  • Paslauga taikoma visiems, tiek verslo, tiek privatiems klientams
  • Apsauga galioja jūsų įrenginiui – nepriklausomai nuo to kas naudoja
  • Plačiausia apsauga rinkoje
Kompensavimo būdas - remontas (jei remontas neįmanomas, įrenginys keičiamas), pasirinkus praplėstą garantiją pinigų už įrenginį susigrąžinimas netaikomas.

Ką daryti įvykus gedimui?

Apsilankykite viename iš Apple autorizuotų serviso centrų, kuriuose rasite https://smartcare.lt/apie-mus/#aptarnavimo-centrai

Kur galiu kreiptis jei turiu klausimų?

Galite kreiptis tiesiogai į SmartCare https://smartcare.lt/apie-mus/#forma arba į iStore el. paštu uzsakymai@istore.lt arba telefonu +370 674 874 07.

Su praplėstos garantijos taisyklėmis SUSIPAŽINKITE ČIA