Įrenginių garantijos pratęsimas

Užsitikrinkite dar didesnį ilgaamžiškumą naudojant Apple.
Pratęskite iš mūsų pirkto įrenginio garantiją papildomiems 1, 2 ar 3 metams.
Tą galite padaryti, kol iki standartinės garantijos galiojimo pabaigos liko daugiau nei 1 mėnuo.

Garantijos pratęsimą įsigyti paprasta: perkant internetu prie išsirinktos prekės tiesiog pasirinkite pageidaujamą garantijos pratęsimo laikotarpį. Jei jau įsigijote prekę, tuomet susisiekite su mumis el. paštu uzsakymai@istore.lt arba telefonu +370 674 874 07.

Warranty Expert garantijos pratęsimas

Įrenginių garantijos pratęsimas

Kiekvienam įrenginiui yra taikomas tam tikras gamintojo garantijos terminas, kuriam pasibaigus ir įrenginiui sugedus dažniausiai yra patiriamos nepageidaujamos finansinės išlaidos.
Siekiant nuo to apsisaugoti, siūlome įsigyti „Warranty Expert” pratęstos garantijos paslaugą (draudimo paslaugų riziką prisiima tarptautinė draudimo bendrovė Compensa Vienna Insurance Group), kuri įsigalioja pasibaigus gamintojo garantijos terminui ir apsaugo jūsų įrenginį visą pasirinktą garantinį laikotarpį. Pratęsta garantija yra analogiška gamintojo suteiktai garantijai. Patyrus žalą įrenginys bus nemokamai sutaisytas arba pakeistas į analogišką (jei taisymas nėra galimas). Garantinį laikotarpį galite pratęsti visiems elektronikos įrenginiams, kurių vertė yra didesnė nei 49 Eur. Tai galite padaryti kol iki standartinės garantijos galiojimo pabaigos liko daugiau nei 1 mėnuo. Garantijos pratęsimo kaina yra lygi lentelėje nurodytam procentui nuo įrenginio kainos.

Draudžiamos pirkinių
grupės
Pirkinio
vertė
Įmokos tarifas
1 m. 2 m. 3 m.
iPhone, iPad, MacBook, Mac, Watch ir kt. 50 - 74  12 15 20
75 - 199  25 30 40
200 - 349  35 50 60
350 - 499  40 65 80
500 - 749  65 95 130
750 - 1099  75 125 170
1100 - 1499  95 175 230
1500 - 3499  145 245 345
3500 - 6000  285 365 430


Franšizė - 0%.
Draudžiamos rizikos - pirkinio pratęsta garantija (gamintojo garantijos aptarnaujamiems gedimams pasibaigus gamintojo garantijai).
Kompensavimo būdas - remontas (jei remontas neįmanomas, įrenginys keičiamas nauju).




Ką daryti sugedus įrenginiui?

• Registruokite žalą https://warranty.expert/lt/ arba telefonu 8 700 33300.
• „Warranty Expert“ jus informuos apie įrenginio taisymo detales.
• Atsiimkite sutaisytą arba naują prietaisą nurodytu adresu. Pataisytus didelių gabaritų prietaisus Jums pristatys į namus.

Kas remontuoja?

Pratęstos garantijos vykdymą administruoja „Warranty Expert“, remontą atlieka gamintojų autorizuoti servisai. Draudimo paslaugų riziką prisiima tarptautinė draudimo bendrovė Compensa Vienna Insurance Group, kurios veiklos priežiūrą užtikrina Lietuvos Respublikos centrinis bankas.

Kur galiu skambinti?

Nemokamu klientų aptarnavimo centro telefonu +370 700 33300, kuris veikia pirmadienį-ketvirtadienį nuo 9 val. iki 18 val., penktadienį nuo 9 val. iki 17 val.

O jei įrenginį padovanosiu?

Ketinate savo prekę kam nors perleisti? Puiku, tuomet pratęstos garantijos teisės taip pat atiteks kitam asmeniui. Tokiu atveju, prašome Jūsų informuoti „Warranty Expert“ ir mes išduosime naują pratęstos pirkinio garantijos sutartį, kito asmens vardu.

Nebenoriu... Kas tada?

Pratęstos pirkinio garantijos sutartį galite nutraukti, tereikia informuoti apie tai „Warranty Expert‘ arba grąžinti sutarties originalą sutarties pardavėjui per 30 dienų, skaičiuojant nuo sutarties pasirašymo dienos.

Su draudimo taisyklėmis SUSIPAŽINKITE ČIA